dissabte, 25 de juliol del 2009

SORTIDETA EN CARRETERA


Ei nanos. Feia temps no em pasava per aqui.

Aqui us posare unes fotos d'una sortideta que vem fer amb l' Adonis i el Rafi, benjamin i cadet respectivament.

La idea era que l'Adonis pujes un portet de veritat, dons li feia il.lusió i a les carreres mai pujen cap.

L' excursio va ser així:

El Rafi va sortir desde casa i va anar direcció Sant Llorenç, l'Adonis i jo en cotxe, pasat el coll de Dalmau (los perros de tota la vida) pararem el cotxe i treiem les bicis, anem a pujar els carros km. 28, que consti que molt a pesar meu havia danar frenat els nens que en deiixaven enrrera, al final via lliure i en llancen un ataque que no vaig poder respondre, no et fot que l'enanito em deixi tirat d'aquesta manera, !vaya ataque! i tornar al cotxe, alla ens menjen l'entrepa i tots tres cap a casa en cotxe.



4 comentaris:

  1. Los chabales ya pueden contigo jejejejejeje..
    Vaya dia que habeis pasado no???
    Y por fin actualizas jejejeje...

    ResponElimina
  2. La aficion quiere ver una foto tuya tambien.
    No se acuerdan casi de tu cara. je je je je.....

    ResponElimina
  3. La verdad dany que lo pasamos muy bien.
    GRACIAS.
    Hombre edu, cuanto tiepo, ya me he enterado de como vais con las malditas motos.
    Salut.

    ResponElimina
  4. ja ha subido un puerto,ahora toca la chispa en san feliu

    ResponElimina