divendres, 19 de febrer del 2010

NO M'AGRADA


Ahir vaig estar al circuit municipal de terrassa rodant una miqueta, uufffff...

estic fatal i de pas anava a controlar al meu "cuñaaooo" avia'm si es centra una miqueta.

Sembla que el nano ha millorat bastant.

Però a pesar de la bona noticia de veure prospera al meu parent, vaig tornar bastant desabut.

La gent es una mal educada de collons, no saluden ni a la gent que han estat als seus equips, amb la excepció de dos nois ben parits... No se que ha pasat amb la costum dels ciclistes de saludar-se.

Ho greu es que estan alla els seus tutors o monitors i no els ensenyen a comportar-se com cal.

Dels puretes com jo que estem alla, per flipar, n'hi han de macos però altres com el jovent abans esmentat, van amb una soberbia que t'hi cagues.

Estava mirant al meu cunyat i comença una serie i pasa a un grup, vaig flipar, es van posar com feres a pillar al nano, es posava el nen a roda i quan paraven seguia i no ho soportaven, no podiien suportar que algú els pasi, es una pena, patetic. Es pensen que es una carrera. Collons, cadascu que fagi el seu entreno i piques sans, però em fa l'efecte que allò era chuleria pura i dura.

Com dieu molts dels que tenim una manera de veure el ciclisme, certament això esta canviant i a pesar que tan els veterans con els nanos van molt ven equipats i molt guapos amb els ultims molels en material, ullers etc... El seu comportament comverteix el ciclisme en algu molt LLEIG, LLEIG I LLEIG, espero que aprenguin o algú els ensenyi ho que es el ciclisme i es posin a l'alçada dels models de rodes que porten.

Salut i sort a tots en la nova temporada.

2 comentaris:

  1. por fin otro que actualiza jejeje.

    mira oscar,por suerte todavia queda gente sana que comparte nuestra manera de ver el ciclismo.Por suerte ,tu cuñaoooo,tiene buen profesor y eso le ayudara en un futuro.los niños han de aprender que esto es un juego y es para divertirse.El primer error lo esta cometiendo la fede poniendo maillots a los niños.un maillot al final de la temporada y basta.eso les hace diferente y ya de tan pequeños saberse diferentes........ummmmmm.

    un saludo crack

    ResponElimina
  2. Si senyor, ahora lo han quitado.
    No te pierdas que cuando estavan los maillots el lider no se lo quitava ni despues de la carrera. Todo el dia con el maillot para que sepan bien quien es el LIDER.
    Salut.

    ResponElimina